Drumurile analizate în documentaţia tehnico-economică sunt amplasate în COMUNA CHISELET, JUDEŢUL CĂLĂRAŞI. Comuna se afla in extremitatea sudica a judetului, pe malul stang al Dunarii, acolo unde aceasta formeaza granita cu regiunea Silistra din Bulgaria. Este traversata de Soseaua nationala DN31, care leaga Oltenita de Calarasi. Viziunea de dezvoltare a comunei Chiselet trebuie sa inglobeze materializarea in timp a unor po...
Drumurile analizate în documentaţia tehnico-economică sunt amplasate în COMUNA CHISELET, JUDEŢUL CĂLĂRAŞI. Comuna se afla in extremitatea sudica a judetului, pe malul stang al Dunarii, acolo unde aceasta formeaza granita cu regiunea Silistra din Bulgaria. Este traversata de Soseaua nationala DN31, care leaga Oltenita de Calarasi. Viziunea de dezvoltare a comunei Chiselet trebuie sa inglobeze materializarea in timp a unor politici benefice comunitatii locale si cetatenilor comunei, ca viitori cetateni europeni. In aceste conditii, comuna Chiselet trebuie sa se dezvolte ca o localitate europeana, cu standarde de calitate aferente fiecarui domeniu cheie - infrastructura, industrie, agriculture, servicii publice si comerciale, resurse umane, asistenta sociala, educatie, sanatate, siguranta cetateanului, dar si integreze si sa mobilizeze activ la nivel regional potentialul existent.
Realizarea obiectivului de investitii are ca avantaje urmatoarele:
- asigurarea conditiilor si climatului necesar, astfel incat comuna Chiselet sa devina o locatie sigura, cu acces la infrastructura si servicii de calitate si grad sporit de accesibilitate, astfel incat sa se raspunda nevoilor comunitatii;
- asigurarea unei infrastructuri de baza care sa imbunatateasca calitatea vietii si a conditiilor de desfasurarea a activitatilor economice;
- asigurarea accesului la servicii locale constante de calitate si adaptate cerintelor actuale de calitate a vietii si de protectie a mediului;
- cresterea gradului de siguranta a cetateanului si accesul acestuia la servicii de urgenta in conditii optime;
- sporirea atractivitatii zonei ca destinatie pentru interprinderi, forta de munca si cetateni;
- incurajarea participarii cetatenilor la viata societatii, in parteneriat cu sectorul ONG, institutiile de invatamant, etc.;
Lucrarile ce fac obiectul prezentului proiect se incadreaza in categoria C - lucrari de importanta normala si se vor realiza in conformitate cu H.G. 766/1997 si cu Legea 10/1995 privind obligativitatea utilizarii de materiale agrementate pentru executia lucrarilor. Stabilirea categoriei de importanta a constructiei s-a facut in baza Legii 10/1995, “Legea privind calitatea in constructii", cu respectarea “Regulamentului privind stabilirea categoriei de importanta a constructiilor - Metodologie de stabilire a categoriei de importanta a constructiilor" aprobat cu Ord. MLP AT nr. 31/N/l 995 si a H.G. 766/1997 cu referire la Regulamentul din Anexa 3 privind “Stabilirea categoriilor de importanta a constructiilor".
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, in a 7- a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) si (2), ale art. 161, coroborate cu prevederile art. 3 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.