Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE FENOMENELE HIDROMETEOROLOGICE PERICULOASE DIN COMUNA TOMEŞTI, JUDEŢUL IAŞI"
Valoarea estimată este de 12.020.082,75 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 203.295,74 lei fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de b...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE FENOMENELE HIDROMETEOROLOGICE PERICULOASE DIN COMUNA TOMEŞTI, JUDEŢUL IAŞI"
Valoarea estimată este de 12.020.082,75 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 203.295,74 lei fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 11.642.154,69 lei, fara TVA;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 174.632,32 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 174.632,32 lei, fara TVA din care:
Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcţii si instalatii aferente organizarii de santier (1%) 116.421,55 lei, fără TVA
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 58.210,77 lei, fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.