Se doreste achizitia unui Contract de Proiectare, Asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari in scopul Reabilitarii si modernizarii a 8.669 ml de drumuri aferente satului Devesel din Comuna Devesel, judetul Mehedinti. Scenariul recomandat de catre proiectant prin SF este scenariul din urmatoarea varianta:
Partea carosabila a strazilor este cuprinsa intre 2,75 ml si 6,00, iar platforma lor este intre 3,...
Se doreste achizitia unui Contract de Proiectare, Asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari in scopul Reabilitarii si modernizarii a 8.669 ml de drumuri aferente satului Devesel din Comuna Devesel, judetul Mehedinti. Scenariul recomandat de catre proiectant prin SF este scenariul din urmatoarea varianta:
Partea carosabila a strazilor este cuprinsa intre 2,75 ml si 6,00, iar platforma lor este intre 3,25 ml - 6,50 ml.
In localitatea Devesel se vor monta 7 podete de sant Dn 400, 9 podete transversale Dn 600, 19 podete transversale Dn 800, 2 podete transversale Dn 1000 si se vor reabilita cele care exista si sunt intr-o stare destul de buna( adica 3 buc).
Se vor mai monta 182 de podete acces la proprietati din tuburi Dn 400 si placa de beton armata.
Se vor monta pentru siguranta circulatiei 95 indicatoare rutiere si se va realiza marcajul rutier longitudinal axial sau lateral (dupa caz) pe 22,051 km.
Se vor realiza santuri pereate de beton in lungime de 8 669,00 ml si santuri neprotejate de pamant in lungime de 4 532,00 ml.
Pe drumuri se va executa o structura rutiera supla nerigida – îmbrăcăminte permanentă din mixturi bituminoase, acostamente din balast şi sistemul de scurgere a apelor pluviale prin santuri betonate, santuri neprotejate de pamant şi podeţe de acces la proprietati precum si transversale
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.