Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 30 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – "Reabilitarea drumurilor stradale si strazilor afectate in urma caderilor abundente de precipitatii din orasul Novaci, judetul Gorj " Lot 2 – "Reabilitare drumuri afectate de inundatii, drum comunal DC 50 Beuca-Plopi-Zambreasca in comuna Beuca, judetul Te...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 30 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – "Reabilitarea drumurilor stradale si strazilor afectate in urma caderilor abundente de precipitatii din orasul Novaci, judetul Gorj " Lot 2 – "Reabilitare drumuri afectate de inundatii, drum comunal DC 50 Beuca-Plopi-Zambreasca in comuna Beuca, judetul Teleorman - lucrari ce se executa in intravilan - rest de executat
Valoarea estimata este de 10.221.553,88 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 7.385.281,37 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 214.324,91 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 7.064.981,73 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 105.974,73 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 70.649,82 lei si subcap. 5.1.2. – Cheltuieli conexe organizarii de santier - 35.324,91 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 2.836.272,51 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 42.050,00 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 2.752.928,58 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 41.293,93 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii - 27.529,29 lei si subcap. 5.1.2. – cheltuieli conexe organizarii de santier - 13.764,64 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.