Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 19 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Consolidare versant si modernizare DJ 296, Roma – Nicseni, km 14+000 – 15+380, jud. Botosani” Lot 2 – „ Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Hoceni, judetul Vaslui”
Valoarea estimata este de 20.769.642,24 lei fara TVA, rez...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 19 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Consolidare versant si modernizare DJ 296, Roma – Nicseni, km 14+000 – 15+380, jud. Botosani” Lot 2 – „ Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Hoceni, judetul Vaslui”
Valoarea estimata este de 20.769.642,24 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 17.760.694,24 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3) – 463.889,75 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 17.125.549,00 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.1.) – 171.255,49 lei.
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 3.008.948,00 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3) – 114.259,55 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 2.851.909,80 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) – 42.778,65 lei din care subcap. 5.1.1. – 28.519,10 lei si 5.1.2. – 14.259,55 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.