Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 17 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Construire Pod pe DC27, km 3+360 peste Valea Ungurelu-Stefanesti si podet pe DC27 km 5+600 peste Valea Frumuselu, oras Tg. Carbunesti” Lot 2 – „Reabilitare drumuri comunale si podete afectate de fenomenele hidrometeorologice periculoase din perioada iuni...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 17 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Construire Pod pe DC27, km 3+360 peste Valea Ungurelu-Stefanesti si podet pe DC27 km 5+600 peste Valea Frumuselu, oras Tg. Carbunesti” Lot 2 – „Reabilitare drumuri comunale si podete afectate de fenomenele hidrometeorologice periculoase din perioada iunie-iulie 2018, in comuna Horodniceni, judetul Suceava”
Valoarea estimata este de 6.635.014,83 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 3.018.609,83 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 79.478,48 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 2.895.695,91 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 43.435,44 lei din care subcap. 5.1.1. – 28.956,96 lei si 5.1.2. – 14.478,48 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 3.616.405,00 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 132.163,75 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 3.432.750,00 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 51.491,25 lei din care subcap. 5.1.1. – 34.327,50 lei si 5.1.2. – 17.163,75 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.