Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 16 Lot 1-3, respectiv: Lot 1 – „Reabilitare infrastructura rutiera de interes local in comuna Dragomiresti, judetul Vaslui”, Lot 2 – „Reabilitare strazi si refacere gabioane afectate de viituri in perioada 28-30.06.2018, oras Solca, judetul Suceava”, Lot 3 – „Reabilitare drumuri de in...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 16 Lot 1-3, respectiv: Lot 1 – „Reabilitare infrastructura rutiera de interes local in comuna Dragomiresti, judetul Vaslui”, Lot 2 – „Reabilitare strazi si refacere gabioane afectate de viituri in perioada 28-30.06.2018, oras Solca, judetul Suceava”, Lot 3 – „Reabilitare drumuri de interes local, afectate in urma calamitatilor, sat Scaius, comuna Farliug, judetul Caras-Severin"
Valoarea estimata este de 13.027.562,60 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 8.086.046,56 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 174.167,72 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 7.833.543,41 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.1.) - 78.335,43 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 3.466.719,24 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 109.537,84 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 3.307.567,88 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 49.613,52 lei din care subcap. 5.1.1. – 33.075,68 lei si 5.1.2. – 16.537,84 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 3 este de 1.474.796,80 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 51.040,73 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 1.402.715,34 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 21.040,73 lei din care subcap. 5.1.1. – 14.027,15 lei si 5.1.2. – 7.013,58 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.