Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 25 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – "Reabilitare drumuri comunale si satesti afectate de viituri in comuna Vladeni, judetul Iasi", Lot 2 – "Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de fenomenele hidrometeorologice din perioada 27-30.07.2018 din comuna Moara, judetul Suceava"
Valoa...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 25 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – "Reabilitare drumuri comunale si satesti afectate de viituri in comuna Vladeni, judetul Iasi", Lot 2 – "Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de fenomenele hidrometeorologice din perioada 27-30.07.2018 din comuna Moara, judetul Suceava"
Valoarea estimata este de 14.072.139,97 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 3.638.200,00 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 126.300,00 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 3.460.000,00 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 51.900,00 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii - 34.600,00 lei si subcap. 5.1.2. – Lucrari conexe organizarii de santier - 17.300,00 lei;
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 10.433.939,97 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asitenta tehnica (cap. 3) – 195.435,98 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) - 10.087.196,05 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) - 151.307,94 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii - 100.871,96 lei si subcap. 5.1.2. – Lucrari conexe organizarii de santier - 50.435,98 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.