Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru “MODERNIZARE STATIE DE TRATARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, LOCALITATEA DUBOVA, COMUNA DUBOVA, JUD MEHEDINŢI"
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 470.575,207 lei compusa din:
A. Proiect tehnic si detalii executie – 381.575,207 lei
B. Documentatie tehnica pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii – 0,00 lei
C....
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru “MODERNIZARE STATIE DE TRATARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, LOCALITATEA DUBOVA, COMUNA DUBOVA, JUD MEHEDINŢI"
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 470.575,207 lei compusa din:
A. Proiect tehnic si detalii executie – 381.575,207 lei
B. Documentatie tehnica pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii – 0,00 lei
C. Verificare tehnica a PT si DE – 6.500,00 lei
D. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 82.500,00 lei
Cheltuieli lucrari de executie: 7.513.589,699 lei compusa din:
A. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 71.920,00 lei
B. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţie – 120.000,00 lei
C. Constructii si instalatii aferente investitia de baza – 7.141.728,877 lei
D. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de santier – 178.543,222 lei
E. Probe tehnologice şi teste – 1.397,60 lei
Valoarea estimata fara TVA 7.984.164,906 RON
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 11 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.tarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.