Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta Proiectare, Asistenta tehnica si Executie lucrari pentru investitia ,,Imbunatatirea mobilitatii urbane in orasul Techirghiol" Etapa II.
Autoritatea contractanta preconizeaza obtinerea finantarii, pentru prezenta investitie, prin Programul National de Investitii "Anghel Saligny", avand in vedere cererea de finantare depusa la MDLPA.
Valoarea totala a investitie...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta Proiectare, Asistenta tehnica si Executie lucrari pentru investitia ,,Imbunatatirea mobilitatii urbane in orasul Techirghiol" Etapa II.
Autoritatea contractanta preconizeaza obtinerea finantarii, pentru prezenta investitie, prin Programul National de Investitii "Anghel Saligny", avand in vedere cererea de finantare depusa la MDLPA.
Valoarea totala a investitiei: 8.538.304,38 lei fara TVA constituita astfel (conform Deviz General al obiectivului de investitii):
1. Pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor – 311.880,00 lei fara TVA, defalcat astfel:
- 244.880,00 lei fara TVA - Suma include plata serviciilor de elaborare a proiectului tehnic, documentatii pentru obtinere avize si studii de teren.
- 67.000 lei fara TVA - Suma include plata serviciilor de asistenta tehnica a proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.
2. Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimata de 8.226.424,38 lei fara TVA., defalcat astfel:
- Cap 4.1. Constructii si instalatii – 8.103.024,38 lei fara TVA
- Cap. 5.1 Organizare de santier – 88.400 lei fara TVA
- Cap. 6.2 Probe tehnologice si teste – 35.000 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 818.402,44 lei fara TVA, precizata în devizul general, aceasta suma putând fi accesata, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: în a 6 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.