Servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si executie lucrari in cadrul Proiectului: "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Scolii Gimnaziale nr. 1 Celnic – Anina, jud. Caras - Severin", finantat prin PNDL, cu referire la: - Proiect tehnic si Detalii de executie : 30.156,62 lei - Verificarea tehnica a PT : 4.523,49 lei - Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor : 4.523,49 lei - ...
Servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si executie lucrari in cadrul Proiectului: "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Scolii Gimnaziale nr. 1 Celnic – Anina, jud. Caras - Severin", finantat prin PNDL, cu referire la: - Proiect tehnic si Detalii de executie : 30.156,62 lei - Verificarea tehnica a PT : 4.523,49 lei - Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor : 4.523,49 lei - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcusul executiei : 7.536,58 lei. Cheltuieli lucrari de executie compuse din: - Cap.2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 18.652,01 lei - Cap.4 - Subcap.4.1 - Constructii si instalatii : 1.212.600,24 lei – Subcap.4.2 – montaj utilaje tehnologice, utilaje tehnologice funcţionale – 26.185,39 lei Subcap.4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj : 95.095,35 lei - Subcap.4.5 - Dotari : 173.949,00 lei din care : - Mobilier scolar : 64.884,00 lei – Echipamente IT : 109.065,00 lei - Cap.5.1.1 - Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de santier - 37.695,78 lei. De asemenea, proiectul mai prevede o suma de 206.344,00 Lei pentru cheltuielile diverse si neprevazute. Cheltuielile diverse si neprevazute pot fi accesate doar în conditiile prevazute expres de lege printr-un act aditional sau prin derularea unei noi proceduri de atribuire. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitatriilor de clarificari/ informatiilor suplimentare adresate de catre operatorii economici va fi cu 3 (trei) zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se poate solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor va fi de 6 (sase) zile. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.