Servicii de proiectare faza DTAC/PT/DE/CS, documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii, asistenţă tehnică din partea proiectantului si executie lucrari in cadrul proiectului: "Infiintare centru de colectare prin aport voluntar in comuna Nicolae Balcescu, jud. Constanta", conform documentatiei tehnice atasate.
Centrul de colectare prin aport voluntar va ...
Servicii de proiectare faza DTAC/PT/DE/CS, documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii, asistenţă tehnică din partea proiectantului si executie lucrari in cadrul proiectului: "Infiintare centru de colectare prin aport voluntar in comuna Nicolae Balcescu, jud. Constanta", conform documentatiei tehnice atasate.
Centrul de colectare prin aport voluntar va asigura colectarea separată a deşeurilor care nu pot fi colectate în sistem "door-to-door", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri – deşeuri voluminoase, deşeuri textile, deşeuri din lemn, mobilier, deşeuri din anvelope, deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deşeuri periculoase, deşeuri de cadavre animale, deşeuri de gradină, deşeuri din construcţii şi demolări. La sfarsitul contractului de executie, toate lucrarile trebuie sa fie realizate conform documentatiei de proiectare aprobate.
Valoarea totala estimata a contractului de proiectare si executie lucrari, conform devizului general aprobat, este de 2.134.668,55 lei fara TVA, defalcata astfel (lei fara TVA):
PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA – 60.000
Proiect tehnic si detalii de executie – 50.000
Documentatii pentru avize / acorduri / autorizatii – 2.500
Asistenta tehnica din partea proiectantului – 7.500
EXECUTIE LUCRARI – 2.074.668,55
Cap. 1.2 – Amenajarea terenului – 12.104,24
Cap. 1.3 – Amenajari protectia mediului si aducerea la starea initiala – 8.331,61
Cap. 2.1 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – 60.000
Cap.4.1 – Constructii si instalatii – 1.921.683,50
Cap.4.2 – Montaj utilaje echipamente tehnologice si functionale – 27.549,20
Cap. 5.1 – Organizare de santier – 45.000 (defalcat astfel: Constructii si instalatii OS – 35.000; Cheltuieli conexe OS – 10.000)
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.