Obiectul contractului il constituie PROIECTAREA, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIA LUCRARILOR IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT: "MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA GOGOSU JUDET MEHEDINTI".
Obiectul contractului care se va inchei presupune realizarea a doua etape si anume:
1. Etapa I – Proiectare (intocmire proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatie tehnica pentru autorizatie ...
Obiectul contractului il constituie PROIECTAREA, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIA LUCRARILOR IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT: "MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA GOGOSU JUDET MEHEDINTI".
Obiectul contractului care se va inchei presupune realizarea a doua etape si anume:
1. Etapa I – Proiectare (intocmire proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatie tehnica pentru autorizatie de construire, documentatie tehnica lucrari aferente organizarii executarii lucrarii, documentatie pentru obtinere avize si asistenta tehnica pe perioada lucrarilor).
2. Etapa a -II-a – Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic verificat si autorizat conform prevederilor legale.
Prin acest contract se trateaza lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor de interes local in Comuna Gogosu judet Mehedinti, in lungime totala de 28,723km .
Valoarea estimata este de 47.130.697,79 lei fara TVA conform devizului general al investitiei suma impartita in capitolele:
Cap.1.Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 100.000 lei fara TVA din care
-1.4.Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor – 100.000 lei fara TVA.
Cap.3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – suma de 1.444.845,31 lei fara TVA din care:
-3.5.4.Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 15.000 lei fara TVA;
-3.5.6.Proiect tehnic si detalii de executie – 1.139.845,31 lei fara TVA;
-3.8.1.Asistente tehnica din partea proiectantului – 290.000 lei fara TVA;
Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza – suma de 44.912.169,93 lei fara TVA din care:
-4.1.Constructii si instalatii – 44.912.169,93 lei fara TVA;
Cap.5 Alte cheltuieli – 5.1.Organizare de santier – 5.1.1.Lucrari de constructii si instaatii aferente organizarii de santier – 673.682,55 lei fara TVA.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 4.673.401,52 lei si nu este cuprinsa in cuantumul valorii estimate . Valoarea cheltuielilor-diverse si neprevazute va putea fi utilizata in conditiile art.221-222 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea cheltuielilor-diverse si neprevazute va putea fi utilizata in conditiile art.221-222 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea aferenta serviciilor de verificare a proiectului tehnic nu este cuprinsa in calculul valorii estimate a prezentei proceduri; modalitatea de achizitie a acestor servicii specifice se va stabili in conformitate cu prev art 17 alin.4, lit. c) din HG 395/2016
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 8 zile inainte de data de depunere a ofertelor.