U.M.F.S.T din Targu Mures lanseaza procedura de atribuire al unui contract de achizitie publica de lucrari, avand ca obiect „Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente obiectivului de investitii:Reabilitarea,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale a cladirii principale C3–Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures”,constand in urmatoarele:
Servicii de proiectare...
U.M.F.S.T din Targu Mures lanseaza procedura de atribuire al unui contract de achizitie publica de lucrari, avand ca obiect „Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente obiectivului de investitii:Reabilitarea,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale a cladirii principale C3–Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures”,constand in urmatoarele:
Servicii de proiectare;
Managementul de proiect pentru obiectivul de investitii din partea executantului;
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor;
Executie lucrari aferente obiectivului de investitii;
Furnizare dotari.
Avand in vedere faptul ca documentatia tehnica achizitionata este elaborata in cadrul unui proiect de finantare europeana,aflat in faza de implementare,atat in faza de proiectare,cat si in faza de executie a lucrarilor,executantul va respecta toate conditiile finantatorului,asa cum sunt acestea prevazute de Ghidul Solicitantului aferent POR 2014-2020,Axa prioritara 10,Prioritate de investitii 10.1,Obiectiv Specific 10.3.
Proiectul tehnic de executie va trebui sa raspunda tuturor criteriilor detaliate in Grila de analiza a conformitatii proiectului tehnic de executie si va fi supus avizarii de catre organismul intermediar pentru POR 2014-2020,Regiunea Centru–ADR CENTRU.
Valoarea estimata totala a contractului este de: 37.431.710,74 lei fara TVA, din care:
-Servicii de proiectare: 817.177,88 lei fara TVA;
-Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor:232.513,23 lei fara TVA;
-Managementul de proiect pentru obiectivul de investitii din partea executantului: 260.840,34 lei fara TVA;
-Executie lucrari aferente obiectivului de investitii:36.121.179,29 lei fara TVA,din care:
Valoarea C+M: 26.114.984,19 lei fara TVA;
Dotari:972.462,87 lei fara TVA.
In bugetul proiectului sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute,conform Devizului general intocmit de proiectant in faza DALI,in valoare maxima de 2.886.732,61 lei fara TVA.Potrivit Cap.9.4 din Caietul de sarcini orice categorie de lucrari care vor aparea suplimentar in timpul executiei contractului si care depasesc valoric capitolul de diverse si neprevazute vor fi suportate pe cheltuiala exclusiva a contractantului, autoritatea contractanta neavand nicio obligatie financiara fata de contractant pentru aceste lucrari.Pe parcursul derularii investitiei nu pot fi introduse articole noi de lucrari care nu au fost cuprinse in listele de cantitati faza PT.
Nu sunt aplicabile sume provizionate(Clauza 49.3 din Contract).Nu exista o suprapunere intre sumele provizionate si cheltuielile diverse si neprevazute.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 21.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.