Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie “George Emil Palade” din Targu Mures (UMFST G.E. Palade Targu Mures)
lanseaza procedura de atribuire al unui contract de achizitie publica de lucrari, avand ca obiect „Proiectare, asistenta tehnica
si executie lucrari cu dotari aferente obiectivului de investitii: Campus Invatamant Universitar Tehnic Ergopolis”, constand
in urmatoarele:-Servicii de...
Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie “George Emil Palade” din Targu Mures (UMFST G.E. Palade Targu Mures)
lanseaza procedura de atribuire al unui contract de achizitie publica de lucrari, avand ca obiect „Proiectare, asistenta tehnica
si executie lucrari cu dotari aferente obiectivului de investitii: Campus Invatamant Universitar Tehnic Ergopolis”, constand
in urmatoarele:-Servicii de proiectare;-Managementul de proiect pentru obiectivul de investitii din partea executantului;-Asistenta
tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor;-Executie lucrari aferente obiectivului de investitii
Campus Invatamant Universitar Tehnic Ergopolis-Furnizare dotari. Valoarea estimata totala a contractului este de:
53.317.124,67 lei fara TVA, din care: 1. Servicii de proiectare: 1.400.000,00 lei fara TVA;2.Asistenta tehnica din partea
proiectantului pe durata de executie a lucrarilor: 300.000,00 lei fara TVA;3.Executie lucrari aferente obiectivului de investitii:
51.617.124,67 lei fara TVA, din care: Valoarea C+M: 44.617.818,19 lei fara TVA;Dotari: 441.533,98 lei fara TVAIn bugetul proiectului
sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute, cheltuieli aferente marjei de buget si cheltuieli pentru constituirea rezervei
de implementare pentru ajustarea de pret conform Devizului general intocmit de proiectant in faza SF privind Campus Invatamant
Universitar Tehnic Ergopolis, in valoare maxima de 18.826.024,29 lei fara TVA (Cheltuieli diverse si neprevazute-2.330.995,85
lei fara TVA; Cheltuieli aferente marjei de buget-13.371.781,17 lei fara TVA; Cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare
pentru ajustarea de pret-3.123.247,27 lei fara TVA).Nu sunt aplicabile sume provizionate (Clauza 49.3 din Contract). Nu exista
o suprapunere intre sumele provizionate, cheltuielile diverse si neprevazute, cheltuieli aferente marjei de buget si cheltuieli
pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de pret.Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari
inainte de data limita de depunere a ofertelor: 21.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.