Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta Proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari pentru obiectivul: "AMENAJARE PEISAGISTICĂ ÎN ORAŞ NEGRU VODĂ, JUDEŢUL CONSTANŢA" in cadrul proiectului "Îmbunătăţirea serviciilor sociale şi a spaţiilor publice urbane pentru populaţia Oraşului Negru Vodă". Valoarea totală estimată: 6.368.309,00 lei fără TVA, constituita astfel (conform Deviz General al obi...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta Proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari pentru obiectivul: "AMENAJARE PEISAGISTICĂ ÎN ORAŞ NEGRU VODĂ, JUDEŢUL CONSTANŢA" in cadrul proiectului "Îmbunătăţirea serviciilor sociale şi a spaţiilor publice urbane pentru populaţia Oraşului Negru Vodă". Valoarea totală estimată: 6.368.309,00 lei fără TVA, constituita astfel (conform Deviz General al obiectivului de investitii):
1. Pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor – 161.500,00 lei fara TVA, defalcat astfel:
- 99.500,00 lei fara TVA - Suma include plata serviciilor de elaborare a documentatiei tehnice
- 62.000,00 lei fara TVA - Suma include plata serviciilor de asistenta tehnica a proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor
2. Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimata de 6.206.809,00 lei fara TVA., defalcat astfel:
- Cap 1.2 Amenajarea terenului – 30.464,69
- Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – 90.332,16
- Cap. 4.1 Constructii si instalatii – 5.738.664,46
- Cap. 4.5 Dotari – 321.420,83
- Cap. 5.1 Organizare de santier – 25.926,86
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare, In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: în a 6 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.