Proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii „Reabilitarea infrastructurii rutiere afectata de inundatiile din 2018, in satele Bursuceni, Corocaiesti, Veresti din comuna Veresti, judetul Suceava”
Valoarea estimata este de 3.464,014,07 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului = 101.265,27 lei;
- Cheltuieli pentru inve...
Proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii „Reabilitarea infrastructurii rutiere afectata de inundatiile din 2018, in satele Bursuceni, Corocaiesti, Veresti din comuna Veresti, judetul Suceava”
Valoarea estimata este de 3.464,014,07 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului = 101.265,27 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.313.053,00 lei;
- Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 49.695,80 lei;
- Subcapitolul 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier =33.130,53 lei;
- Subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului = 16.565,27 lei;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.258/30.01.2019 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.