Proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “INFIINTARE DISPENSAR IN COMUNA BEZDEAD, JUDETUL DAMBOVITA PRIN REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE CLADIRE EXISTENTA"
Valoarea estimata este de 961.803,62 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de Securita...
Proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “INFIINTARE DISPENSAR IN COMUNA BEZDEAD, JUDETUL DAMBOVITA PRIN REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE CLADIRE EXISTENTA"
Valoarea estimata este de 961.803,62 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurare de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, carte tehnica, elaborare certificate energetic anexa la procesul-verbal de receptiela terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as build" si altele conform prevederilor caietului de sarcini) (cap.3)-37.539,39 lei
-Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 907.877,83 lei
-Alte cheltuieli (cap.5)- 16.386,40 lei din care
-Organizare de santier (subcap. 5.1), respectiv Lucrari de constructii (subcap.5.1.1)- 12.289,80 lei
-Cheltuieli conexe organizarii santierului (subcap. 5.1.2.)- 4.096,60 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.