Proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Constructie noua si dotare asezamant cultural din comuna Sisesti, sat Sisesti, judetul Mehedinti"
3. Valoarea estimata;
Valoarea estimata este de 2.506.718,57 lei, fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate ...
Proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Constructie noua si dotare asezamant cultural din comuna Sisesti, sat Sisesti, judetul Mehedinti"
3. Valoarea estimata;
Valoarea estimata este de 2.506.718,57 lei, fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini(cap. 3) – 61.096,56 lei;
- cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 2.411.311,51 lei;
- alte cheltuieli (cap.5)- 34.310.50 lei din care Organizare de santier (subcap. 5.1)- 34.310,50 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 2445/12.06.2020.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.