Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificare tehnica a proiectului şi execuţie lucrări modernizare a drumurilor de interes local în localitatea Sacu în cadrul proiectului Modernizare strazi si drum comunal in comuna Sacu, judetul Caras Severin
Valoarea estimata – 4.185.885,86 lei fara TVA
Valoarea estimata este compusa din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, l...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificare tehnica a proiectului şi execuţie lucrări modernizare a drumurilor de interes local în localitatea Sacu în cadrul proiectului Modernizare strazi si drum comunal in comuna Sacu, judetul Caras Severin
Valoarea estimata – 4.185.885,86 lei fara TVA
Valoarea estimata este compusa din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o valoare estimata este de 133.885.30 lei, formata din:
Cap. 3.3. – Proiectare si inginerie - 112.036,93 lei fara TVA
Proiect tehnic+caiet de sarcini - 78.425,85 lei fara TVA
Detalii de executie - 30.247,64 lei fara TVA
Verificare tehnica a proiectului – 3363.44 lei fara TVA
Cap. 3.6 Asistenta tehnica din partea proiectantului - 21.848,37 lei fara TVA
B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o valoare estimata este de 4.052.000,56 lei, compusa din:
Capitolul 4.1 – Constructii si instalatii - 3.972.549,85 lei fara TVA
Cap. 5.1 - Organizare de şantier - 79.450,71 lei fara TVA.
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.