PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL “REABILITARE URBANA IN ORASUL BAILE HERCULANE"
Valoarea contractului de proiectare si executie este de 6.022.026,47 lei si se compune din:
1.2 Amenajarea terenului – 14.763,06 lei
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 50.000,00 lei
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 10.000,00 lei
3.8.1.1. pe perioada de ...
PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL “REABILITARE URBANA IN ORASUL BAILE HERCULANE"
Valoarea contractului de proiectare si executie este de 6.022.026,47 lei si se compune din:
1.2 Amenajarea terenului – 14.763,06 lei
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 50.000,00 lei
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 10.000,00 lei
3.8.1.1. pe perioada de execuţie a lucrărilor - 5.000,00 lei
3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii – 5.000,00 lei
4.1 Construcţii şi instalaţii – 5.472.840,97 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 80.967,05 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 208.425,83 lei
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport – 17.972,43 lei
5.1 Organizare de şantier – 167.057,13 lei
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 139.214,27 lei
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului – 27.842,86 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.