Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire si dotare sediu administrativ, comuna Cernesti, judetul Maramures"
Valoarea estimată este de 5.177.573,99 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 2.000 lei, fara TVA;
Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 284.049,59 lei, fara TV...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire si dotare sediu administrativ, comuna Cernesti, judetul Maramures"
Valoarea estimată este de 5.177.573,99 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 2.000 lei, fara TVA;
Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 284.049,59 lei, fara TVA din care:
Subcap.3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor: 25.000 lei, fara TVA;
Subcap. 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului: 15.000 lei, fara TVA;
Subcap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 220.000 lei, fara TVA;
Subcap. 3.8 Asistenta tehnica: 24.049,59 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.807.918 lei, fara TVA;
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 4.148.320 lei, fara TVA;
Subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 30.000 lei, fara TVA;
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 269.598 lei, fara TVA;
Subcap. 4.5 Dotari: 360.000 lei, fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 83.606,40 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1 Organizare şantier: 83.606,40 lei fara TVA;
5.1.1 Organizare de santier: 62.704,80 lei, fara TVA;
5.1.2 Cheltuieli conexe: 20.901,60 lei, fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.