Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire sediu primarie in comuna Zanesti, judetul Neamt"
Valoarea estimată este de 2.308.751,85 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 136.901,67 lei, fara TVA
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.127.933,18 lei, fara TVA;
o Subcap. 4.1 Cons...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire sediu primarie in comuna Zanesti, judetul Neamt"
Valoarea estimată este de 2.308.751,85 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 136.901,67 lei, fara TVA
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.127.933,18 lei, fara TVA;
o Subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 1.803.479,18 lei, fara TVA;
o Subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 18.557,00 lei, fara TVA;
o Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 111.447,00 lei, fara TVA;
o Subcap. 4.5 Dotari: 194.450,00 lei, fara TVA;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 43.917,00 lei, fara TVA;
o Subcap. 5.1 Organizare şantier: 43.917,00 lei fara TVA;
5.1.1 Lucrari de constructii: 32.938,00 lei, fara TVA;
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier: 10.979,00 lei, fara TVA.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 3398/08.07.2020.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.