Feedback
I.D.: 63082861

Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Medical, dotari, punct control si modernizare parcare, B-dul Timisoara nr. 2-4, Vasile Milea nr. 3-5, sector 6, Bucuresti"

Data publicarii
16.11.21 Exista 760.429 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45200000-9
Termenul limita pentru depunere:
06.01.22
Pretul estimativ:
19.373.463,79 RON - 19.373.463,79 RON
Documente participare:
  1. Centru Medical SPP.rar
  2. FisaDate_DF1130555.pdf
  3. DUAE_CERERE_148032.xml
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Medical, dotari, punct control si modernizare parcare, B-dul Timisoara nr. 2-4, Vasile Milea nr. 3-5, sector 6, Bucuresti" Valoarea estimata a contractelor este de 19.373.463,79 lei, fara TVA, compusa din: - Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare - 163.266,50 lei; - Cap. 4 Cheltuieli pentru inves...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Medical, dotari, punct control si modernizare parcare, B-dul Timisoara nr. 2-4, Vasile Milea nr. 3-5, sector 6, Bucuresti" Valoarea estimata a contractelor este de 19.373.463,79 lei, fara TVA, compusa din: - Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare - 163.266,50 lei; - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 18.906.598,32 lei; - Cap. 5 – Alte cheltuieli – 283.598,97 lei; (5.1 Organizare de santier - 283.598,97 lei: Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii – 189.065,98 lei; Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe Organizarii de santier – 94.532,99 lei. - Cap. 6 – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar – 20.000,00 lei. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In vederea analizarii ofertelor, este necesara obţinerea AVIZULUI DE SECURITATE (documentele necesare sunt atasate documentatiei). Ofertantii vor prezenta cererea si toate documentele suport in vederea obţinerii AVIZULUI DE SECURITATE in termen de maxim 10 zile de la publicarea anuntului de participare, in SICAP, sub forma unei solicitari de clarificari, semnate electronic in conditiile legii. Aceste solicitari se vor depune in SICAP de fiecare societate interesata sa participe la procedura. Doar societatile ce obtin un aviz favorabil pot participa la licitatie. Indiferent de modul de participare (lider, membru al asocierii, subcontractant, tert sustinator) toti operatorii economici trebuie sa obtina avizul favorabil de securitate. Cererile tardiv introduse (incepand cu a 11 zi de la publicarea anuntului) nu se vor lua in considerare. Societatiile care nu primesc avizul favorabil nu pot participa la licitatie intrucat ofertele ar fi respinse. Termenul pentru emiterea AVIZULUI DE SECURITATE este de 15 zile si incepe sa curga din a 12 zi de la publicarea anuntului de participare. Dupa primirea avizului, la expirarea celor 15 zile de asteptare emitere aviz, se pot formula clarificari pe o perioada de inca 5 zile, urmand ca, inainte cu 11 zile de data deschiderii ofertelor/depunerii candidaturilor autoritatea contractanta sa incarce in SICAP raspunsul consolidat la aceste clarificari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Consolidare și modernizare sediul central al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București situat în Calea Victoriei nr. 19, sector 3, municipiul București” -9293 15.05.24
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Consolidare şi modernizare sediul central al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti situat în Calea Victoriei nr. 19, sector 3, municipiul Bucureşti" -9293 30.05.24
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Consolidare și modernizare sediul central al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București situat în Calea Victoriei nr. 19, sector 3, municipiul București” -9293 30.05.24
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Consolidare și modernizare sediul central al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București situat în Calea Victoriei nr. 19, sector 3, municipiul București” -9293 06.06.24
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului aferente obiectivului de investitii: „Consolidare și reabilitare ansamblu de clădiri ale Mănăstirii «Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava»”  
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului aferente obiectivului de investitii: „Consolidare și reabilitare ansamblu de clădiri ale Mănăstirii «Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava»”  
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului aferente obiectivului de investitii: „Consolidare și reabilitare ansamblu de clădiri ale Mănăstirii «Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava»”  
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale, consolidare, modernizare, dotare și extindere la sediul Casei Județene de Pensii Dolj, municipiul Craiova, județul Dolj”- 2077 30.08.24
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Reparații capitale, consolidare, modernizare, dotare și extindere la sediul Casei Județene de Pensii Dolj, municipiul Craiova, județul Dolj”- 2077 10.09.24
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Reabilitare, consolidare, modernizare și extindere Sanatoriul Balnear și de Recuperare Mangalia””