Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Medical, dotari, punct control si modernizare parcare, B-dul Timisoara nr. 2-4, Vasile Milea nr. 3-5, sector 6, Bucuresti"
Valoarea estimata a contractelor este de 19.373.463,79 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare - 163.266,50 lei;
- Cap. 4 Cheltuieli pentru inves...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Medical, dotari, punct control si modernizare parcare, B-dul Timisoara nr. 2-4, Vasile Milea nr. 3-5, sector 6, Bucuresti"
Valoarea estimata a contractelor este de 19.373.463,79 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare - 163.266,50 lei;
- Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 18.906.598,32 lei;
- Cap. 5 – Alte cheltuieli – 283.598,97 lei; (5.1 Organizare de santier - 283.598,97 lei: Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii – 189.065,98 lei; Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe Organizarii de santier – 94.532,99 lei.
- Cap. 6 – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar – 20.000,00 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In vederea analizarii ofertelor, este necesara obţinerea AVIZULUI DE SECURITATE (documentele necesare sunt atasate documentatiei).
Ofertantii vor prezenta cererea si toate documentele suport in vederea obţinerii AVIZULUI DE SECURITATE in termen de maxim 10 zile de la publicarea anuntului de participare, in SICAP, sub forma unei solicitari de clarificari, semnate electronic in conditiile legii.
Aceste solicitari se vor depune in SICAP de fiecare societate interesata sa participe la procedura. Doar societatile ce obtin un aviz favorabil pot participa la licitatie. Indiferent de modul de participare (lider, membru al asocierii, subcontractant, tert sustinator) toti operatorii economici trebuie sa obtina avizul favorabil de securitate.
Cererile tardiv introduse (incepand cu a 11 zi de la publicarea anuntului) nu se vor lua in considerare. Societatiile care nu primesc avizul favorabil nu pot participa la licitatie intrucat ofertele ar fi respinse.
Termenul pentru emiterea AVIZULUI DE SECURITATE este de 15 zile si incepe sa curga din a 12 zi de la publicarea anuntului de participare.
Dupa primirea avizului, la expirarea celor 15 zile de asteptare emitere aviz, se pot formula clarificari pe o perioada de inca 5 zile, urmand ca, inainte cu 11 zile de data deschiderii ofertelor/depunerii candidaturilor autoritatea contractanta sa incarce in SICAP raspunsul consolidat la aceste clarificari.