Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Lucrari de prima urgenta Ansamblu Manastiresc Tismana, orasul Tismana, judetul Gorj
Valoarea estimata maxima este de 12.389.148,48 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 11.799.400,23 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 de 589.748,25 lei fara...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Lucrari de prima urgenta Ansamblu Manastiresc Tismana, orasul Tismana, judetul Gorj
Valoarea estimata maxima este de 12.389.148,48 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 11.799.400,23 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 de 589.748,25 lei fara TVA si este compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului: 600.241,82 lei, fara TVA
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 10.956.755,85 lei fara TVA, din care:
- 4.1. Constructii si instalatii: 10.900.755,85 lei fara TVA
- 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 3000 lei fara TVA
- 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 53.000 lei fara TVA
- Cap. 5-Alte cheltuieli: 172.402,56 lei fara TVA, din care:
- 5.1. Organizare de santier: 172.402,56 lei fara TVA
- 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 114.935,04 lei fara TVA
- 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier: 57.467,52 lei fara TVA
- Cap. 6 – Cheltuieli pentru probe tehnologice – 70.000 lei fara TVA din care:
- 6.2 – Probe tehnologice si teste – urmarire speciala – 70.000 lei fara TVA
- Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare este de 589.748,25 lei fara TVA
În baza dispoziţiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizată Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în situaţia în care, în execuţie apar lucrări noi care constau în repetarea unor lucrări similare prevăzute în contractul initial. Valoarea prevăzută pentru aceste lucrări este în limita a 589.748,25 lei fără TVA. Aceasta valoare este suplimentară valorii ce va fi ofertată în Graficul de esalonare a Preturilor (propunerea financiară) şi va fi folosită de autoritatea contractantă exclusiv pentru achiziţionarea eventualelor lucrari suplimentare de descarcari de sarcini arheologica, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investiţii. şi care nu au facut obiectul documentatiei de atribuire (Caiet de sarcini, DALI, Expertize tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate în faza de execuţie a lucrărilor dupa realizarea activitatilor de supraveghere arheologica.
Decontarea lucrarilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fara publicarea prealabilă a unui anunţ de participare se va realiza in baza cantitatilor real executate stabilite prin dispozitii de santier si confirmate de dirigintele de santier. Valorea acestor lucrari se va stabili pe baza urmatoarelor principii:
a) elemente similare şi relevante din Contract, dacă există;
b) estimări rezonabile de Costuri la care se adaugă un profit rezonabil;
c) preţuri de piaţă.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.