Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare Biserica Sfantul Nicolae Draganesti-Vlasca si construire anexa sociala si clopotnita in localitatea Draganesti-Vlasca, judetul Teleorman"
Valoarea estimata este de 2.871.210,62 lei fara TVA.
Cheltuieli pentru proiectare ( adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului:144.864,44 lei, fa...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare Biserica Sfantul Nicolae Draganesti-Vlasca si construire anexa sociala si clopotnita in localitatea Draganesti-Vlasca, judetul Teleorman"
Valoarea estimata este de 2.871.210,62 lei fara TVA.
Cheltuieli pentru proiectare ( adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului:144.864,44 lei, fara TVa
Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.672.888,41 lei, fara TVA;
Alte cheltuieli (capitolul 5): 53.457,77 lei, fara TVA;
Subcapitolul 5.1.1 : 40.093,33 lei, fara TVA;
Subcapitolul 5.1.2: 13.364,44 lei, fara TVA.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 4169/24.11.2020 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare Biserica Sfantul Nicolae Draganesti-Vlasca si construire anexa sociala si clopotnita in localitatea Draganesti-Vlasca, judetul Teleorman".
Obiectivul ce face obiectul prezentei proceduri este înscris în lista monumentelor istorice,fiind monument istoric cu grupa valorica B, de importanta locala, datand din anul 1853 si fiind inscris in L.M.I., cod TR-II-m-B14337.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.