Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Construire Camin Studentesc – Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului "Regele Mihai I al Romaniei" din Timisoara, str. Calea Aradului nr. 119, municipiul Timisoara, judetul Timis
Valoarea estimata este de 12.935.294 lei, fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta ...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Construire Camin Studentesc – Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului "Regele Mihai I al Romaniei" din Timisoara, str. Calea Aradului nr. 119, municipiul Timisoara, judetul Timis
Valoarea estimata este de 12.935.294 lei, fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantui – studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/ acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform legii 10/1995, DTAC. PT, DE, DTOE, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistemta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini (cap. 3) – 313.343 lei;
- cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 12.467.765 lei;
- alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.1.) – 154.186 lei;
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2668/24.09.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.