Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari obiectivul de investitii: “Construire sediu administrativ primărie, localitatea Borleşti, judeţul Neamţ"
Valoarea estimata este de 2.496.526,00 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 145.147,00 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.305.274,00 lei compusa din:
Su...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari obiectivul de investitii: “Construire sediu administrativ primărie, localitatea Borleşti, judeţul Neamţ"
Valoarea estimata este de 2.496.526,00 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 145.147,00 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.305.274,00 lei compusa din:
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii – 1.998.486,00 lei;
Subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic – 11.476,00 lei;
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 131.651,00 lei;
Subcap. 4.5 Dotari – 163.661,00 lei;
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 46.105,00 lei, din care:
Subcap. 5.1. Organizare de santier: 46.105,00 lei
Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 34.579,00 lei
Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 11.526,00 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.