INDEPLINIREA CONTRACTULUI PRESUPUNE - ETAPA 1 -PRESTAREA SERVICIULUI DE ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI; ETAPA 2 - EXECUTIE LUCRARE LUCRĂRI PENTRU PROIECTUL ,,EXTINDERE ŞI AMENAJARE ŞCOALA NR. 3 NAVODARI", proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014–2020, AXA PRIORITARĂ 10 - ÎMBUNĂTĂŢIREA INFRASTRUCTURII EDUCAŢIONALE, PRIORITATE DE INVESTIŢII 10.1 INVESTIŢIILE ÎN EDUCAŢIE, ŞI FORMARE, INCLUSIV ÎN ...
INDEPLINIREA CONTRACTULUI PRESUPUNE - ETAPA 1 -PRESTAREA SERVICIULUI DE ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI; ETAPA 2 - EXECUTIE LUCRARE LUCRĂRI PENTRU PROIECTUL ,,EXTINDERE ŞI AMENAJARE ŞCOALA NR. 3 NAVODARI", proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014–2020, AXA PRIORITARĂ 10 - ÎMBUNĂTĂŢIREA INFRASTRUCTURII EDUCAŢIONALE, PRIORITATE DE INVESTIŢII 10.1 INVESTIŢIILE ÎN EDUCAŢIE, ŞI FORMARE, INCLUSIV ÎN FORMARE PROFESIONALĂ, PENTRU DOBÂNDIREA DE COMPETENŢE ŞI ÎNVĂŢARE PE TOT PARCURSUL VIEŢII PRIN DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURILOR DE EDUCAŢIE ŞI FORMARE OBIECTIV SPECIFIC 10.1 CREŞTEREA GRADULUI DE PARTICIPARE LA NIVELUL EDUCAŢIEI TIMPURII ŞI ÎNVĂŢĂMÂNTULUI OBLIGATORIU, ÎN SPECIAL PENTRU COPII CU RISC CRESCUT DE PĂRĂSIRE TIMPURIE A SISTEMULUI, APEL DEDICAT ÎNVĂŢĂMÂNTULUI OBLIGATORIU, COD SMIS 124242. In temeiul contractului, se vor presta servicii de proiectare tehnica, servicii de asistenta tehnica, execuţia lucrărilor de organizare de şantier, cheltuieli conexe organizării de şantier, execuţia lucrărilor de amenajări pentru protecţia mediului şi aducere la starea iniţială, asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii, execuţia lucrărilor de construcţii şi construcţii-montaj, precum şi montajul utilaje echipamente tehnologice funcţionale ale proiectului conform devizului general anexat.
Urmare a încheierii contractului de achiziţie se va realiza un nou edificiu pentru Şcoala nr. 3 din Năvodari, pe strada Pescăruşului, prin reabilitarea şi modernizarea corpului de clădire existent cu regim de înălţime S+P+2E, prin construirea unui corp nou de clădire cu regim de înălţime S+P+2E+3 parţial si a unui corp de legătura ce va face trecerea de la corpul existent la corpul nou. Noul edificiu va fi prevăzut cu: 15 săli de clasa pentru 30 de elevi fiecare; 5 săli de clasa pentru 24 de elevi fiecare; 8 laboratoare cu anexe; 1 bibliotecă modernă; 1 sală de ceremonii, toate aceste spaţii urmând să fie dotate cu mobilier şi echipamente de ultimă generaţie. Se vor asigura facilităţi şi pentru persoanele cu dizabilităţi. De asemenea, se va construi o sală de sport modernă într-un corp de clădire separat. Se va realiza un teren de sport exterior multifuncţional prevăzut cu suprafaţa turnată elastică, cu împrejmuire perimetrală de 5 m si iluminat (nocturna), dotat cu coşuri de baschet, fileu pentru tenis de câmp si volei, porţi multifuncţionale pentru handbal si fotbal, terenul urmând să fie utilizat pentru orele de educaţie fizica. Termenul pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 12 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare. Termenul pana la care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in legătură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.