Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii „Consolidare, reabilitare si extindere Servicul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov-corp administrative, dispecerat-C1, corp ateliere -C2, corp garaj-C5, corp copertine auto-C4,C7,C8 si corp magazii-C12,C13,C14, strada Mihai Eminescu nr.226-236, Sector 2, Bucuresti.
Valoarea estimata a contractului este de 15.591.870,5...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii „Consolidare, reabilitare si extindere Servicul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov-corp administrative, dispecerat-C1, corp ateliere -C2, corp garaj-C5, corp copertine auto-C4,C7,C8 si corp magazii-C12,C13,C14, strada Mihai Eminescu nr.226-236, Sector 2, Bucuresti.
Valoarea estimata a contractului este de 15.591.870,50 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli care reprezinta lucrari de constructii-montaj ( C+M). Lucrarile de constructii – montaj sunt prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 si 5.1.1.= 12.378.415,03 lei;
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica- 633.029,15 lei fara TVA.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr.1534/10.04.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.