Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,Reabilitare si relocare spatii medicale din pavilionul central al Spitalului Judetean de Urgenta Slatina’’, judetul Olt.
Valoarea estimata a contractului este de 12.486.575,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinerea avize/acorduri,...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,Reabilitare si relocare spatii medicale din pavilionul central al Spitalului Judetean de Urgenta Slatina’’, judetul Olt.
Valoarea estimata a contractului este de 12.486.575,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinerea avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurare de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, carte tehnica, elaborarare certificat energetic, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect ,, as-built’’)- 378.157,00 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 11.813.091,00 lei
- Organizare de santier: 295.327,00 lei din care:
a) 5.1.1. Lucrari de constructii – 236.262,00 lei fara TVA
b) 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier- 59.065,00 lei fara TVA.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr.5868 din 08.10.2018 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,,Reabilitare si relocare spatii medicale din pavilionul central al Spitalului Judetean de Urgenta Slatina’’, judetul Olt.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.