Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reparatii capitale, consolidare, restaurare si extindere la sediul Judecatoriei Vaslui" situat în municipiul Vaslui, Strada Ing. Badea Romeo, nr. 13, judeţul Vaslui
Imobilul este monument istoric fiind nominalizat în LMI la poziţia 150, nr. VS-II- m-B-06692 având suprafaţa desfăşurată de 2181 mp şi un regim de...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reparatii capitale, consolidare, restaurare si extindere la sediul Judecatoriei Vaslui" situat în municipiul Vaslui, Strada Ing. Badea Romeo, nr. 13, judeţul Vaslui
Imobilul este monument istoric fiind nominalizat în LMI la poziţia 150, nr. VS-II- m-B-06692 având suprafaţa desfăşurată de 2181 mp şi un regim de înălţime D (parţial)+P (înalt)+1E (înalt).
Valoarea estimata a contractului este de 14.634.503,55 lei, fara TVA, din care:
-Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC), Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE), Proiect tehnic de executie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerintele de calitate de specialisti atestati de Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei in conditiile legii, Detalii de executie, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei lucrarilor, elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as – built - 664.573,70 lei fara TVA;
- Cheltuieli care reprezinta lucrari de constructii-montaj ( C+M). Lucrarile de constructii – montaj sunt cele prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 si 5.1.1. din devizul general – 11.695.369,59 lei fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.