Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Realizarea unei clădiri noi pentru secţiile Pneumologie şi Boli infecţioase la Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc"
Valoarea estimata este de 47.058.915,88 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere Avize/Acorduri, Scenar...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Realizarea unei clădiri noi pentru secţiile Pneumologie şi Boli infecţioase la Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc"
Valoarea estimata este de 47.058.915,88 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere Avize/Acorduri, Scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf.Legii 10/1995, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" conform prevederilor caietului de sarcini – 1.360.000 lei;
Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 45.166.420,87 lei, compusa din:
Subcap.4.1 Constructii si instalatii: 35.499.667,08 lei;
- subcapitolul.4.2 Montaj utilaj tehnologic: 445.331,53 ei;
- subcapitolul.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 4.453.315,26 lei; -
cap.4.5 Dotari: 4.768.107 lei;
Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 532.495,01 lei din care
Subcapitolul 5.1. Organizare de santier – 532.495,01 lei
-5.1.1 Lucrari de constructii- 354.996,67 lei si
-5.1.2-Cheltuieli conexe organizarii de santier- 177.498,34 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu indicatorii tehnico-economici aprobati prin HG nr.631/03.06.2021.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenele limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, respectiv in a 22 a zi si in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.