Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Reabilitare si consolidare corp central Colegiul National Carol I si Opera Romana – municipiul Craiova, judetul Dolj"
Valoarea estimata este de 78.605.361 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate l...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Reabilitare si consolidare corp central Colegiul National Carol I si Opera Romana – municipiul Craiova, judetul Dolj"
Valoarea estimata este de 78.605.361 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 – 1.293.936 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 76.168.892 lei
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 1.142.533 lei din care Subcapitolul 5.1 Organizare de santier subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 761.689 lei si 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 380.844 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.