Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare, consolidare Sediu Inspectorat pentru Situatii de Urgenta Oltenia al judetului Dolj, municipiul Craiova, judetul Dolj
Valoarea estimata este de 3.368.402 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, sc...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare, consolidare Sediu Inspectorat pentru Situatii de Urgenta Oltenia al judetului Dolj, municipiul Craiova, judetul Dolj
Valoarea estimata este de 3.368.402 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 – 130.824,00 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 3.201.492,00 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) – 36.086,00 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii – 28.869,00 lei si subcap. 5.1.2. – Cheltuieli conexe organizarii de santier – 7.217,00 lei;
Cladirea este inclusa in Grupa B - monumente istorice reprezentative pentru patrimoniul cultural local -pozitia 181 codcDJ-11-m-B-07993 Pavilion administrativ al Grupului de pompieri "Oltenia" din lista monumentelor istorice conform Ordinului nr. 2361/2010 al Ministerului Culturii si Cultelor.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.