Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Lucrari de constructii si instalatii necesare finalizarii obiectivului -Transformarea patinoarului artificial descoperit in patinoar artificial acoperit cu anexele corespunzatoare, Municipiul Targu Mures, strada Parcul Sportiv Municipal nr.4, judeţul Mures"
Valoare estimată a contractului de lucrări având că obie...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Lucrari de constructii si instalatii necesare finalizarii obiectivului -Transformarea patinoarului artificial descoperit in patinoar artificial acoperit cu anexele corespunzatoare, Municipiul Targu Mures, strada Parcul Sportiv Municipal nr.4, judeţul Mures"
Valoare estimată a contractului de lucrări având că obiect execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare, este de 23.526.563,87 lei fără TVA, din care:
• 604.663,62 lei – cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificatori proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, certificat de performanta energetica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built, conform prevederilor caietului de sarcini);
• 22.742.924 lei – cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza:
- 13.914.640 lei cap.4.1 Constructii si instalatii;
- 403.460 lei cap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic;
- 4.098.143 lei cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj;
- 4.326.681 lei cap. 4.5 Dotari.
• 178.976,25 lei cap. 5 Alte cheltuieli, cap. 5.1 Organizare de santier:
- 143.181 lei Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier;
- 35.795,25 lei cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.