Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire corpuri de cladire Universitatea de Medicina si Farmacie <> Timisoara, comuna Ghiroda, judetul Timis"
Valoarea estimata este de 98.970.189,23 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului cap. 1 – 1.000 lei
- Cheltuieli pentru proiectare si as...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire corpuri de cladire Universitatea de Medicina si Farmacie <> Timisoara, comuna Ghiroda, judetul Timis"
Valoarea estimata este de 98.970.189,23 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului cap. 1 – 1.000 lei
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica cap. 3 (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT + DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) – 2.392.908,78 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 94.915.351 lei, din care:
subcap. 4.1 Constructii si instalatii 64.573.365 lei;
subcap. 4.2 Montaj Uutilaj tehnologic: 1.862.813 lei;
subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 18.628.130 lei;
subcap. 4.5 Dotari – 9.851.043 lei;
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 1.660.929,45 lei din care Subcapitolul organizare de santier 5.1.1 – 1.328.743,56 lei si 5.1.2 Cheltuieli conexe– 332.185,89 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.