Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Construire Camin Studentesc – extindere la cladirea existenta ICER, Universitatea Politehnica Timisoara, str. Gavril Musicescu nr. 138, municipiul Timisoara, judetul Timis"
Valoarea estimata este de 20.596.628,13 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de te...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Construire Camin Studentesc – extindere la cladirea existenta ICER, Universitatea Politehnica Timisoara, str. Gavril Musicescu nr. 138, municipiul Timisoara, judetul Timis"
Valoarea estimata este de 20.596.628,13 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 – 535.640,45 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 19.759.818,53 lei
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 301.169,15 lei din care Subcapitolul 5.1 Organizare de santier / subcap 5.1.1. Lucrari de constructii - 301.169,15 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.