Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii “Reabilitarea, consolidarea şi dotarea Spitalului Municipal Turnu Măgurele, corpul de clădire C1 - Spital nou , Municipiul Turnu Măgurele , judetul Teleorman"
Valoarea estimata este de 87.701.598,93 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap 1 – Cheltuieli pentru optinerea si amenajarea terenului – 598.283,31 lei;...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii “Reabilitarea, consolidarea şi dotarea Spitalului Municipal Turnu Măgurele, corpul de clădire C1 - Spital nou , Municipiul Turnu Măgurele , judetul Teleorman"
Valoarea estimata este de 87.701.598,93 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap 1 – Cheltuieli pentru optinerea si amenajarea terenului – 598.283,31 lei;
- Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectului – 1.906.697,56 lei;
- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 84.143.830,30 lei,compusa din:
- subcapitolul.4.1 Constructii si instalatii: 40.657.312,39 lei;
- subcapitolul.4.2 Montaj utilaj tehnologic: 855.915,04 lei;
- subcapitolul.4.3 Utilaje,echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 7.759.663,54 lei;
- subcapitolul.4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport: 26.650.496,41 lei;
- cap.4.5 Dotari: 8.220.442,92 lei;
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 1.052.787,76 lei din care Subcapitolul 5.1. Organizare de santier – 1.052.787,76 lei-5.1.1 Lucrari de constructii-842.230,21 lei si cap.5.1.2-Cheltuieli conexe organizarii de santier 210.557,55 lei.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenele limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,respectiv in a 22 a zi si in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.