Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “Modernizare spital orasenesc Zimnicea, amenajare si dotare sectie de recuperare medicala"
Valoarea estimata este de 16.739.647 lei compusa din:
- cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform L...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “Modernizare spital orasenesc Zimnicea, amenajare si dotare sectie de recuperare medicala"
Valoarea estimata este de 16.739.647 lei compusa din:
- cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform Legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic, anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built conform prevederilor caietului de sarcini): 352.678 lei;
-cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza: 16.030.852 lei;
-cap. 5 alte cheltuieli 320.617 lei din care: subcap. 5.1.1 Lucrari de constructii – 240.463 lei si subcap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 80.154 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.