Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,, Consolidare si modernizare Biserica cu hramul Buna Vestire si construire anexa sociala- Parohia Visina Veche, comuna Visina, judetul Olt’’
Valoarea estimata a contractului este de 3.192.964,10 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,, Consolidare si modernizare Biserica cu hramul Buna Vestire si construire anexa sociala- Parohia Visina Veche, comuna Visina, judetul Olt’’
Valoarea estimata a contractului este de 3.192.964,10 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinerea avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect, DTAC, PT, DE, DTOE, asigurare de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, carte tehnica, elaborarare certificat energetic, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect ,, as-built’’)- 77.174,70 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.084.940,00 lei
- Organizare de santier: 30.849,40 lei. ( Subcapitolul 5.1.1)
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr.5367 din 25.07.2018 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,, Consolidare si modernizare Biserica cu hramul Buna Vestire si construire anexa sociala- Parohia Visina Veche, comuna Visina, judetul Olt’’
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor