Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,, Consolidare, restaurare si punere in valoare Biserica- Adormirea Maicii Domnului- Madona Dudu, municipiul Craiova, judetul Dolj’’
Biserica Adormirea Maicii Domnului- Madona Dudu figureaza in in lista monumentelor istorice cu codul DJ-II-m-A- 21015.
Valoarea estimata a contractului este de 12.309.673,00 lei, far...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,, Consolidare, restaurare si punere in valoare Biserica- Adormirea Maicii Domnului- Madona Dudu, municipiul Craiova, judetul Dolj’’
Biserica Adormirea Maicii Domnului- Madona Dudu figureaza in in lista monumentelor istorice cu codul DJ-II-m-A- 21015.
Valoarea estimata a contractului este de 12.309.673,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (DTAC, documentatie pentru organizarea de santier PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului, scenariu de securitate la incendiu si asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului)- 164.500,00 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 11.361.420,00 lei
- Organizare de santier: 212.980,00 lei.( Subcapitolul 5.1)
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr.1848 din 26.01.2018 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,, Consolidare, restaurare si punere in valoare Biserica- Adormirea Maicii Domnului- Madona Dudu, municipiul Craiova, judetul Dolj’’
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.