Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,, Consolidare, reabilitare si dotare Ansamblu Manastiresc Tismana ( C1,C2,C3) oras Tismana, judetul Gorj’’
Ansamblu Manastiresc Tismana figureaza in in lista monumentelor istorice si este structurat astfel:
Obiectul 1 (corp C1): Biserica “Adormirea Maicii Domnului”
Pozitia 390 Biserica “Adormirea Maicii Domnului”...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: ,, Consolidare, reabilitare si dotare Ansamblu Manastiresc Tismana ( C1,C2,C3) oras Tismana, judetul Gorj’’
Ansamblu Manastiresc Tismana figureaza in in lista monumentelor istorice si este structurat astfel:
Obiectul 1 (corp C1): Biserica “Adormirea Maicii Domnului”
Pozitia 390 Biserica “Adormirea Maicii Domnului” GJ-II-m-A-09413.01;
Obiectul 2 (corp C2): Paraclisul “Sf Ilie”
Pozitia 391 Paraclisul “Sf Ilie” GJ-II-m-A-09413.02; 1650,
Obiectul 3 (corp C3): Incinta Mănăstire
Pozitia 392 Turn clopotnita GJ-II-m-A-09413.03;
Pozitia 393 Staretie GJ-II-m-A-09413.04;
Pozitia 394 Chilii GJ-II-m-A-09413.05;
Pozitia 395 Incinta cu turnuri de colt GJ-II-m-A-09413.05;
Valoarea estimata a contractului este de 20.631.301,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (DTAC, documentatie pentru organizarea de santier PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului, scenariu de securitate la incendiu si asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului)- 775.433,00 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 19.456.373,00 lei
- Organizare de santier: 399.495,00 lei.( Subcapitolul 5.1)
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr.2274 din 28.02.2018 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,, Consolidare, reabilitare si dotare Ansamblu Manastiresc Tismana ( C1,C2,C3) oras Tismana, judetul Gorj’’
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.