Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii:,, Consolidare, reabilitare, modernizare, extindere si dotare Spital Orasenesc Segarcea, orasul Segarcea, strada Unirii nr.50, judetul Dolj''
Valoarea estimata a contractului este de 18.101.546,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (DTAC, P.T., D.E., D.T.O.E., ...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii:,, Consolidare, reabilitare, modernizare, extindere si dotare Spital Orasenesc Segarcea, orasul Segarcea, strada Unirii nr.50, judetul Dolj''
Valoarea estimata a contractului este de 18.101.546,00 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (DTAC, P.T., D.E., D.T.O.E., asistenta tehnica a proiectantului, scenariu de securitate la incendiu si asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului etc)- 533.518,00 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 17.222.271,00 lei
- Organizare de santier: 345.757,00 compusa din:
a) 5.1.1- Lucrari de constructii- 276.606,00 lei.
b) 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier- 69.151,00 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr.4889 din 22.05.2018 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii ,, Consolidare, reabilitare, modernizare, extindere si dotare Spital Orasenesc Segarcea''
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.