Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Sediu unitati
de parchet din municipiul Iasi”, judetul IasiValoarea estimata este de 64.228.810,44 lei, fara TVA, si este compusa din: -
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului, inclusive cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri
si autorizatii cap. 3 - 1.308.167...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Sediu unitati
de parchet din municipiul Iasi”, judetul IasiValoarea estimata este de 64.228.810,44 lei, fara TVA, si este compusa din: -
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului, inclusive cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri
si autorizatii cap. 3 - 1.308.167,30 lei- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 61.686.905,03 lei, din care:subcap.
4.1 Constructii si instalatii – 43.423.720,33 lei;subcap. 4.2 Montaj –773.107,89 lei; subcap. 4.3 Utilaje cu montaj – 9.734.158,81
lei;subcap 4.5 Dotari – 7.755.918 lei- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 1.233.738,11 lei din care Subcapitolul Organizare
de santier 5.1.– 925.303,58 lei si 5.2 Cletuieli conexe – 308.434,53 leiModificarea contractului de achizitie publica, in
cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului
in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016,
se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari
sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.