Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Reamenajare
si dotare – Corpul B3 al Palatului Parlamentului, str. Izvor nr. 2 – 4, sector 5, municipiul Bucuresti”Valoarea estimata este
de 71.860.855,50 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru
obtinere avize/acorduri, scenariu...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Reamenajare
si dotare – Corpul B3 al Palatului Parlamentului, str. Izvor nr. 2 – 4, sector 5, municipiul Bucuresti”Valoarea estimata este
de 71.860.855,50 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru
obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E.,
D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor,
intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie
la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor
caietului de sarcini) cap. 3 – 384.000 lei- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 70.420.547,29 lei, din care subcap.
4.1 Constructii si instalatii 67.341.078,52 lei, subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic 161.673,89 lei, subcap. 4.3 Utilaje,
echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 1.294.530,28 lei, subcap. 4.5 Dotari – 1.623.264,60 lei; - Capitolul 5
– Alte cheltuieli Subcapitolul 5.1 Organizare de santier 1.056.308,21 lei din care 5.1.1.Lucrari de constructii 704.205,47
lei si 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 352.102,74 leiModificarea contractului de achizitie publica, in cursul
perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului
in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016,
se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,
este in a 16 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.