Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Construire
Camin Studentesc – Universitatea de Vest din Timisoara, str. Renasterii nr. 24B, municipiul Timisoara, judetul Timis”Valoarea
estimata este de 95.285.399 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii
de teren, documentatii pentru obtine...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Construire
Camin Studentesc – Universitatea de Vest din Timisoara, str. Renasterii nr. 24B, municipiul Timisoara, judetul Timis”Valoarea
estimata este de 95.285.399 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii
de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii
nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada
de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la
procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built
si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 – 2.876.611 lei- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4:
90.547.457 lei - Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 1.861.332 lei din care Subcapitolul Organizare de santier 5.1.1.– 1.489.066
lei si 5.1.2 Cletuieli conexe organizarii de santier – 372.266 leiModificarea contractului de achizitie publica, in cursul
perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului
in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016,
se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,
este in a 18 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.