Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Construire
baza de tratament in satul Vizantea-Manastireasca, comuna Vizantea-Livezi, judetul VranceaValoarea estimata este de 25.586.491,62
lei, fara TVA, si este compusa din: - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru
obtinere avize/acorduri, scena...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Construire
baza de tratament in satul Vizantea-Manastireasca, comuna Vizantea-Livezi, judetul VranceaValoarea estimata este de 25.586.491,62
lei, fara TVA, si este compusa din: - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru
obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E.,
D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor,
intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie
la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor
caietului de sarcini) cap. 3 – 622.973,00 lei- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 24.594.599,63 lei - Capitolul
5 – Alte cheltuieli – 368.918,99 lei din care Subcapitolul Organizare de santier 5.1.1.– 368.918,99 lei Modificarea contractului
de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.
98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute
la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile
legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita
de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de
clarificari sau informatii suplimentare, este in a 18 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.