Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, fazele: Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului,
fazele: Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), inclusiv întocmirea documentaţiei pentru
obţinerea avizelor necesare emiterii Autorizaţie de Construire;Proiect Tehnic de Executie (PT+CS+DE) verificat, potrivit prevederilor
legale, pentru cerintele de c...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, fazele: Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului,
fazele: Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), inclusiv întocmirea documentaţiei pentru
obţinerea avizelor necesare emiterii Autorizaţie de Construire;Proiect Tehnic de Executie (PT+CS+DE) verificat, potrivit prevederilor
legale, pentru cerintele de calitate,de specialist atestati de Ministerul Culturii si Ministerul Dezvoltarii,Lucrarilor Publice
si Locuintelor in conditiile legii;Proiect pentru autorizarea executării organizării lucrărilor (P.O.E.); Asistență tehnică
pe perioada de execuție a lucrărilor (inclusiv fazele determinante și eventuale modificări ale proiectului); Asigurarea de
raspundere profesionala a proiectantului;Întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor permanente; Programul de urmărire
a comportării lucrării in timp;Elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptive la terminarea lucrarilor;Proiect
„as-built” si Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Restaurarea ansamblului fostei manastiri a Ursulinelor,
azi Liceul Ady Endre (cod LMIBH-II-a-B-01061)- Str,Moscovei nr.1-3, Str.Republicii nr.6, Municipiul Oradea,judetul Bihor”
si Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Restaurarea ansamblului fostei manastiri a Ursulinelor, azi Liceul
Ady Endre (cod LMIBH-II-a-B-01061)- Str,Moscovei nr.1-3, Str.Republicii nr.6, Municipiul Oradea,judetul Bihor”Nota: Ansamblul
fostei manastiri a Ursulinelordin Oradea este obiectiv de patrimoniu aflat pe Lista monumentelor istorice LMI 2015, Anexa
la Ordinul ministrului Culturii nr.2828/2015, avand cod BH-II-m-B-01061(poz.217 din judetul Bihor).Valoarea estimata este
de 41.173.315,08 lei, fara TVA, si este compusa din: Cap.1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 3.063.626,90
lei, din care:Subcap.1.2.Amenajarea terenului-2.712.236,51 lei;Subcap.1.3.Amenajari pentru protectia mediului si aducerea
terenului la starea initiala-351.390,39 lei.Cap.3.5.PROIECTARE - 985.549 lei, din care:Subcap.3.5.4. Documentatiile tehnice
necesare in vederea obtinerii avizelor/acorduriulor/autorizatiilor-59.151 lei;Subcap.3.5.5. Verificarea tehnica de calitate
a proiectului tehnic si a detaliilor de executie-15.000 lei;Subcap.3.5.6.Proiect tehnic si detalii de executie-911.398 lei.Cap.3.8
AISTENTA TEHNICA - 131.000, din care:Subcap.3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului 131.000Subcap.3.8.1.1. pe perioada
de executie a lucrarilor -130.000 lei;Subcap.3.8.1.2- pentru participarea proiectantului in fazele in cluse in programul de
control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii- 1000 lei;Cap.4 Cheltuieli pentru
investitia de baza – 36.626.888,29 lei, din care:Subcap.4.1.Constructii si instalatii-35.398.667 lei;Subcap.4.1.1.Arhitectura-24.511.467,48
lei;Subcap.4.1.2.Rezistenta-5.067.396,68 lei;Subcap.4.1.3.Instalatii electrice si BMS-4.266.826,88 lei;Subcap.4.1.4.Instalatii
HVAC,Hidranti-1.552.975,96 lei; Subcap.4.2.Montaj utilaje,echipamente tehnologice si functionale-27.711,29 lei; Subcap.4.3.Utilaje,echipamente
tehnologice si functionale care necesita montaj-843.150 lei; Subcap.4.5.Dotari-357.360 lei.Cap.5 Alte cheltuieli-366.250.89
lei, respectiv:Subcap.5.1.Organizare de santier-366.250,89 lei, din care: Subcap.5.1.1.Lucrari de constructii pentru organizarea
santierului-293.015,11 lei; Subcap.5.1.2.Cheltuieli conexe organizarii santierului-73.235,78 lei.Modificarea contractului
de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.
98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute
la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile
legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita
de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de
clarificari sau informatii suplimentare, este in a 18 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.