Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reparatie capitala, modernizare si reabilitare termica sediul Tribunalului Covasna si Judecatoria Sf. Gheorghe”, str. Kriza Janos, nr. 2, municipiul Sfantu Gheorghe, judetul Covasna.
Valoarea estimata a contractului este de 3.952.643,27 lei, fara TVA, si este compusa din:
- cheltuieli pentru lucrarile cuprins...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reparatie capitala, modernizare si reabilitare termica sediul Tribunalului Covasna si Judecatoria Sf. Gheorghe”, str. Kriza Janos, nr. 2, municipiul Sfantu Gheorghe, judetul Covasna.
Valoarea estimata a contractului este de 3.952.643,27 lei, fara TVA, si este compusa din:
- cheltuieli pentru lucrarile cuprinse in C+M (Lucrarile de constructii montaj sunt cele prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 4.1, 4.1 si 51.1.) = 3.169.925,25 lei;
- Cheltuieli pentru proiectare ( PAC,PT,POE,DE) si asistenta tehnica = 89.868,02 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr. 3215 din 07.06.2017 pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici ai obiectivului de investitii "Reparatie capitala, modernizare si reabilitare termica sediul Tribunalului Covasna si Judecatoria Sf. Gheorghe” str. Kriza Janos, nr. 2, municipiul Sfantu Gheorghe, judet Covasna, din cadrul Programului National de constructii de interes public sau social.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.